Nova usluga ePorezne COVID-19 - Zahtjev za nadoknadu dijela ili svih plaćenih fiksnih troškova u sklopu mjere potpore za očuvanje radnih mjesta

Objavljeno: 12.siječnja 2021.

Obavještavamo sve porezne obveznike kojima je Odlukom Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 27. studenoga 2020. i 8. siječnja 2021. godine obustavljen rad da je putem usluge ePorezna omogućeno slanje „Zahtjeva za nadoknadu dijela ili svih plaćenih fiksnih troškova u sklopu mjere potpore za očuvanje radnih mjesta“. Popunjen Zahtjev podnosi se nadležnoj ispostavi Porezne uprave putem sustava ePore​zna najkasnije do 15. veljače 2021. Iznimno, poduzetnici koji nisu korisnici ePorezne dostavljaju popunjen Zahtjev​ korištenjem servisa Porezne uprave „Pišite nam“.
Pravo na nadoknadu plaćenih svih ili dijela fiksnih troškova za mjesec prosinac 2020. ostvaruju:
poduzetnici kojima je Odlukom Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske od 27. studenoga 2020. godine obustavljen rad 
poduzetnici kojima je pad prihoda/primitaka u mjesecu prosincu 2020. godine u odnosu na prosinac 2019. godine bio najmanje 60%
poduzetnici koji su započeli s radom tijekom 2020. godine kojima je pad prihoda/primitaka  u mjesecu prosincu 2020. godine u odnosu na studeni 2020. godine bio najmanje 60%
​​