Počinje nacionalna kampanja i nagradna igra "BEZ RAČUNA SE NE RAČUNA"

 

Porezna uprava uvođenjem fiskalizacije od 1. siječnja 2013. godine krenula je u suzbijanje sive ekonomije, utaje poreza i uvođenjem reda u promet gotovinom u Republici Hrvatskoj.

Obzirom da zbog neizdavanja računa ili ponovnim ispisivanjem već izdanih računa štete po državni proračun dosežu iznos od čak milijardu kuna, Ministarstvo financija očekuje i aktivno uključenje građana u suzbijanje sive ekonomije.

Jer ona u neravnopravan položaj dovodi one koji rade pošteno u odnosu na one koji umjesto u državni proračun, novac stavljaju u svoj džep. Nije pravedno da neki plaćaju sve svoje obveze prema državi, a da ju drugi varaju i zapravo žive na račun poštenih i vrijednih.

Stoga Porezna uprava kreće s nacionalnom televizijskom i radijskom kampanjom, te nagradnom igrom istog slogana „BEZ RAČUNA SE NE RAČUNA". Kampanja će trajati cijelu kalendarsku 2013. godinu.

Glavni cilj kampanje je da osvijesti građane Republike Hrvatske o važnosti uzimanja računa pri svakom plaćanju, jer to je jedino jamstvo da će vaš pošteno zarađeni novac završiti u proračunu.

U subotu 9. veljače 2013. godine Hrvatska radiotelevizija bez naknade počinje s emitiranjem informativno-edukativnog spota Ministarstva financija, Porezne uprave.

Kako bi se građani potakli na uzimanje računa, od 9. veljače 2013. godine počinje i nagradna igra „BEZ RAČUNA SE NE RAČUNA" u kojoj će za tri nagrade u četiri kola konkurirati svi koji prikupe 20 fiskalnih računa izdanih od 1. veljače 2013. Priređivač nagradne igre je Hrvatska lutrija, pod pokroviteljstvom Ministarstva financija, Porezne uprave. Više detalja potražite u pravilima igre: https://www.lutrija.hr/cms/Pravila-Bez

Kreativni koncept, TV i radio spotove za kampanju „BEZ RAČUNA SE NE RAČUNA" radila je agencija Nukleus.

Premda po Zakonu o javnoj nabavi nije bilo potrebno, jer je riječ o bagatelnoj nabavi, Porezna uprava je na dostavu kreativnih rješenja pozvala 5 kreativnih agencija; „Nukleus", „I to nije sve", „Šareni artikl", „Zoo Agencija" i „Idea studio".

Kreativna rješenja dostavile su prve 4 agencije, a nakon prezentacija Povjerenstvo je sustavom zasebnog bodovanja svakog člana kao najbolje rješenje odabralo agenciju Nukleus.

Cijena TV spota iznosi 70 tisuća kuna s PDV-om. Informativno-edukativni spot koji će se u subotu 9. veljače početi prikazivati na HTV-u plaća Porezna uprava, a spot vezan za nagradnu igru, kao i nagradni fond od 180.000kn financira Hrvatska lutrija.

http://youtu.be/0xQ-QUS4Vd4

Ovim putem pozivamo građane da uzimaju račune i Poreznoj upravi prijave nepravilnosti ili neizdavanje računa. Račune mogu provjeravati slanjem SMS poruke na 61547 (cijena SMS poruke je 0,85 kn - PDV je uračunat u cijenu) ili na novoj domeni za provjeru računa www.provjeri-račun.hr, a nepravilnosti prijaviti putem besplatnog telefona 0800 1001 jer,

„BEZ RAČUNA SE NE RAČUNA"

 

 ​
                                                                              ​